Las Vegas

15 september 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Maandag 15 september 2014

Vanochtend zijn we om half 9 met z`n allen gaan ontbijten. We hadden in een restaurant in Luxor een groot buffet met van alles en nog wat! Daarna zijn we over de strip gaan lopen. Het was zo ontzettend warm/heet dat we deels over de strip hebben gelopen en deels door de hotels. We hebben hotels als New York New York, The Venetian, Ceasars Palace en nog veel meer gezien. De een nog mooier dan de ander. We hebben behoorlijk wat gelopen en dat was best pittig in die warmte. Gelukkig stonden er veel mensen op The Strip flesjes water te verkopen voor maar $ 1,-.

Op een gegeven moment was het tijd om terug te gaan naar ons hotel i.v.m. met onze avond planning. Maar we waren al aardig ver op The Strip en we moesten best ver teruglopen naar ons hotel, dus besloten we maar met de taxi terug te gaan naar ons hotel, dat was toch wel even lekker.

Aangekomen bij het hotel, zijn een aantal nog even een drankje gaan doen en de rest is even gaan relaxen op de kamer en is zich daarna gaan klaarmaken voor de avond.

Vanavond gaan we naar The Stratospere Tower Hotel. Hier gaan we eten en daarna worden bij de hoofdingang opgehaald voor onze Limousine tour.

We vertrokken al wat later vanuit ons hotel richting The Stratospere Tower hotel met de taxi. Daarom besloten we om makkelijk te gaan eten en te gaan buffetten, want anders zouden we niet op tijd klaar zijn voor de tour. Het buffet was heerlijk!

Op een gegeven moment zijn Sajida, haar vader en Wilfred alvast richting toilet en ingang hotel gegaan. De rest kon nog even blijven zitten en wat later komen. Op een gegeven moment was iedereen er, op Rakieb na. Hij had om een of andere reden besloten om toch maar niet mee te gaan, errug jammer, maar niets aan te doen….

De limousine was iets later, dus Sajida was al bij de Valet jongens gaan vragen van hoe of wat. Zij gingen even bellen naar de andere ingang van het hotel. Op een gegeven moment kwam er een limousine aan, van 24-7 Entertainment Limousines, waar wij het geboekt hadden. Echter was het niet de limousine die geboekt was. Wij hadden namelijk een Super Stretch Chrysler 300 limousine besteld en er stond daar een H2 Hummer limousine!!! Sajida is met de chauffeur gaan praten van hoe of wat en de rest is alvast super enthousiast foto`s gaan maken. Het bleek dat van de Limousine die besteld was de airco niet werkte en dat we daarom deze Limousine kregen. Echter was deze 2,5x zo duur. We mochten met deze Limousine mee voor dezelfde prijs als van de andere, maar dan zit er geen drank en fooi bij, maar de chauffeur wilde voor ons nog wel langs een slijterij rijden zodat we zelf wat drank konden kopen. Na overleg met de groep hebben we het gedaan, wij gingen met de Hummer Limousine mee….

We zijn allemaal super enthousiast en met heel veel plezier in de limousine gestapt. Wat was dat gaaf!!!

We hebben met de limousine een aantal stops gemaakt. We zijn eerst gestopt bij hotel The Mirage, hier konden we naar de Mirage Volcano show kijken. Dit is een lichtshow met luide knallen en vuur.

Daarna heeft hij ons naar een slijterij gebracht, waar de heren behoorlijk wat drank hebben ingeslagen, we konden helemaal los gaan.

Daarna heeft hij ons naar het Welcome to Las Vegas Sign gebracht waar we foto`s konden maken.

Daarna is hij nog doorgereden naar The Bellagio, hier hebben we een prachtige fonteinenshow gezien.

Onze chauffeur Sonny heeft nog over The Strip gereden en vervolgens heeft hij ons naar Fremont street gebracht. Dit is het oude Las Vegas en het is er erg gezellig met een mooie grote lichtshow.

Helaas zat daarna de geweldige tour er weer op, Sonny heeft ons naar ons hotel gebracht en we hebben afscheid genomen van hem. We hebben hem ook een mooie fooi gegeven.

Wij zijn vervolgens naar het observatiedeck van het hotel gegaan. Hierboven heb je een mooi uitzicht over Las Vegas by Night.

We hebben vervolgens een taxi naar ons hotel genomen. Het was al erg laat en morgen vertrekken we heel vroeg vanuit Las Vegas om onze reis te vervolgen met 6 man. Ashna, Roy en Rakieb vliegen morgenmiddag terug naar Nederland. Zij hebben nog een paar uur de tijd om in Las Vegas door te brengen. Voordat we gingen slapen hebben we Ashna en Roy nog even gedag gezegd, Rakieb was nog aan het genieten van Vegas, hem hebben we helaas geen gedag kunnen zeggen.