Sajida, Wilfred, Achnes, Shanaaz, Emil, Ali, Ashna, Roy & Rakieb

647
Video’s:

Over ons

Na maanden van plannen is het dan zo ver.... we gaan naar de USA!!!

Voor ons ( Wilfred & Sajida ) niet de eerste keer en overigens voor Ali ( vader van Sajida ) ook niet. Daar in tegen voor Shanaaz & Emil, Achnes, Ashna & Roy en Rakieb de allereerste keer.....Spannend!!!

Over onze reis

We beginnen de reis op 6 september 2014 met Wilfred, Sajida, Achnes, Shanaaz en Emil richting Seattle. Hier blijven we tot en met 8 september 2014. Dit is de dag dat Ashna, Roy en Rakieb naar Seattle vliegen. We ontmoeten elkaar op Seattle Airport, waar we onze reis vervolgen richting Oahu, Hawaii. Op Hawaii leven we ons uit tot en met 14 september 2014, we vertrekken dan naar Los Angeles.

We worden op Los Angeles Airport opgewacht door Ali. Zodra we met hem herenigd zijn en de auto`s hebben opgehaald, rijden we naar Viva Las Vegas. Op 16 september 2014 nemen we afscheid in Las Vegas van Ashna, Roy en Rakieb. zij zullen nog een paar uurtjes doorbrengen in Las Vegas, om vervolgens naar Nederland te vliegen....  :-(

De rest begint dan aan hun rondje Westkust. Om vervolgens hun reis te eindigen in Las Vegas op 28 september 2014, we rijden dan weer naar Los Angeles, om vervolgens naar Nederland te vliegen.

Voor ons zit de vakantie er dan helaas ook weer op.... :-(