Mahalo Honolulu.....Viva LasVegas.....

14 september 2014 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Na een korte nachtrust en het huisje in orde gemaakt te hebben zijn we om 5:30 uur vertrokken richting de luchthaven.

We moesten eerst nog de auto` s terugbrengen. De Car Rental return van Avis, de auto van Roy, was zo gevonden, die van Dollar konden we niet zo snel vinden, maar na wat zoeken hebben we die uiteindelijk toch gevonden. Bij de terminal aangekomen had de rest al ingecheckt, gelukkig ging het voor ons ook snel. We hebben nog ff snel wat gegeten en gedronken voor we naar de gate gingen. Toen we bij de gate aankwamen werd Emil opgeroepen, of hij bij de balie wilde komen. Ze hadden voor hem geregeld dat hij en Shanaaz naast elkaar konden zitten. Vanuit Seattle naar Honolulu zaten ze namelijk apart.

En dan zit je uiteindelijk in het vliegtuig op weg naar Los Angeles. Terugdenkend aan de geweldige dagen op Oahu, Hawaii….. We vliegen nu naar Los Angeles, waar de vader van Sajida op ons staat te wachten. Vandaar rijden we met z`n allen naar Las Vegas waar we verblijven in hotel Luxor op The Strip.

Toen we bij de bagageband stonden kwam Sajida haar vader (Ali) al aangelopen. Wij hadden onze koffers gelukkig allemaal vrij snel.  Daarna zijn we naar de shuttle bus gelopen, deze brengt ons naar de Car rental. Hier hebben we 2 auto`s opgehaald. 1 met als bestuurder Wilfred en 1 met als bestuurders Emil en Achnes. We mochten zelf de auto`s uitzoeken, jammer genoeg was er alleen niet heel veel keuze meer. Het zijn 2 jeeps geworden. Nadat alle koffers waren ingeladen zijn we richting Las Vegas gaan rijden. Dit is een rit van 4 à 4,5 uur rijden.

Gelukkig was het rondom Los Angeles niet heel erg druk op de weg, daar waren we bang voor, aangezien het al rond de spits was toen wij daar wegreden. Hoe dichter we bij Las Vegas kwamen zag je steeds meer lichtjes van hotels, casino`s en outlets. En het was inmiddels ook al aardig donker geworden.

Aangekomen in Las Vegas hoefden we gelukkig niet over de hele drukke Strip van Las Vegas te rijden. We waren vrij snel bij ons hotel, Hotel Luxor. Dit hotel is gebouwd in de vorm van een piramide met een grote sfinx ervoor. Het inchecken ging gelukkig vrij snel. We hebben onze koffers weggebracht en zijn meteen gaan kijken of we nog ergens wat konden eten, want het was al rond 24 uur. Veel eetgelegenheden waren al dicht, of gingen dicht. Het werd dus maar een Mc Donalds. Dat was het enige wat nog open was. Sajida, haar vader, Wilfred en Achnes zijn na het eten naar bed gegaan. De rest is nog wat gaan drinken bij de bar in het hotel.