Seattle here we come!!!!!

6 september 2014 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Het is eindelijk zover…. Onze reis gaat beginnen, na maanden van voorbereiding. We vliegen naar onze 1ste bestemming, Seattle.

We hebben rond 7.30 uur afgesproken op Schiphol. We kwamen ook vlak na elkaar aan. Achnes moest nog ff snel een nieuw TSA-slotje kopen, die van haar was kapot gegaan. Achteraf bleek deze het wel te doen.

We zijn zelf gaan inchecken, dat ging voor ons en Achnes snel, maar Shanaaz en Emil moesten bij de balie inchecken, gelukkig ging dat ook redelijk snel. Wij zijn daarna door de douane gegaan en hebben ff snel wat gewinkeld en wat gedronken. Daarna zijn we richting onze gate gelopen. Het Boarden was inmiddels al begonnen. Het boarden ging ook redelijk snel, we hadden anders verwacht met al die controles tegenwoordig. We konden ook vrij snel na het boarden al instappen in het vliegtuig. We zijn uiteindelijk met 10 minuten vertraging vertrokken.

We hebben een ontzettende goede en rustige vlucht goed!

Na eenmaal geland en het vliegtuig uitgestapt te zijn, moesten we redelijk lang wachten voor de douane controle. De controle zelf ging vrij snel. Bij de bagageband aangekomen, hadden we al heel snel de koffers. We zijn naar buiten gelopen richting de shuttle bussen, die richting de CAR rentals rijden. Het weer was erg mooi, het was heerlijk warm!

Aangekomen bij de CAR rentals, moesten we vrij lang wachten bij Alamo, hier was voor ons de auto gereserveerd. We hadden een Mini Van geboekt. Deze mochten we in de garage zelf uitzoeken. We hebben gekozen voor een bordeaux rode Chrysler Town en Country. Nadat we alle koffers hadden ingeladen zijn we gaan rijden.

We zijn niet meteen naar het hotel gereden, want we konden toch nog niet inchecken. We zijn als eerste naar het Greenwood Memorial Park gereden. Hier ligt Jimi Hendrix begraven. Ze hebben hier  een heel mooi monument voor hem gemaakt. Vooral voor Emil, die een groot fan van Jimi Hendrix is was dit fantastisch. Maar ook de rest vond het erg mooi

Daarna zijn we naar het hotel gereden. De komende 2 nachten verblijven we in hotel Nexus. We hebben ingecheckt en zijn naar onze kamers gegaan. Achnes deelt met ons de kamer. Op onze kamer bleek de wc niet goed te werken. Dit hebben we gemeld en er kwam al vrij snel iemand naar kijken. Echter kon hij niets doen, hij ging iemand anders bellen om er naar te kijken. Wij hadden ons inmiddels al klaargemaakt om op pad te gaan naar Snoqualmie Falls. Hiervoor moesten we eerst 50 kilometer rijden. Snoqualmie Falls is een park met een mooie waterval. We moesten hiervoor een klein stukje lopen om deze waterval goed te kunnen zien.

Daarna zijn we weer richting hotel gegaan. Het toilet bleek nog steeds niet gemaakt te zijn en dus hebben we een andere kamer gekregen. We moesten nog eten en we begonnen toch wel een beetje moe te worden. We zijn gaan eten bij restaurant Saffron Grill, deze zit bij het hotel. We hebben hier opzich lekker gegeten, ondanks dat we erg moe waren.

Na het eten zijn we lekker naar onze kamer gegaan en ons bedje ingedoken, want we waren erg moe!

1. Ron:
    9 september 2014
    Hoppa het begin ziet er veel belovend uit , leuke foto's en al veel gezien in korte tijd! veel plezier met zijn allen groetjes van ons.x
  2. Sajida:
    11 september 2014
    ThanX Ron, vermaken ons prima! Groetjes terug..