Goosenecks Point, Goblin Valley State Park en Little Wild Horse Canyon

19 september 2014 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we vroeg wezen ontbijten, want we gaan weer eens vroeg op pad. We moeten vandaag een heel stuk rijden richting Goblin Valley State Park. We hebben hier om 13.00 uur afgesproken met Erik en Alice.

Het uitchecken ging niet helemaal goed, ze hadden bij het inchecken bij de ene kamer geen namen in het systeem ingevoerd. Gelukkig hadden ze al het papierwerk nog, dus kwam het nog goed.

We zijn eerst gaan tanken en toen we allemaal klaar waren voor de lange rit, gaan rijden. We hebben een hele mooie route gereden door Escalante Staircase en Capitol Reef, gewoonweg fantastisch!!! Als we dat eerder hadden geweten hadden we deze dag anders ingepland, wat een mooie route zeg. We zijn zo af en toe nog wel gestopt voor een foto maar konden dat helaas niet teveel en te lang doen.

We hebben ook nog een stop gemaakt bij Goosenecks Point, dat in Capitol Reef ligt. Hier hebben we even wat rondgelopen en foto`s gemaakt.

Onderweg kwamen we Alice en Erik al tegen, we zijn met drie auto’s achter elkaar doorgereden. We hebben onderweg even een stop gemaakt bij een restaurantje, waar iedereen wat kon eten en drinken.

Vervolgens zijn we naar Goblin Valley State Park doorgereden. Dit is een heel apart park, maar wel erg mooi. De rotsformaties lijken allemaal wel op paddenstoelen. Nadat we hier hadden rondgelopen en veel foto’s hadden gemaakt, zijn we naar de volgende bestemming doorgereden.

We zijn gestopt bij Little Wild Horse Canyon. Hier hebben we een heel stuk gelopen, met wat klauterwerk. We zijn door een mooie en af en toe smalle kloof gelopen. Ook hier hebben we weer een aantal mooie foto’s gemaakt.

Daarna zijn doorgereden naar ons appartement in Moab. We hebben na aankomst de auto uitgeladen en zijn wat boodschappen gaan doen. We eten vanavond ook maar in het appartement. We hebben salade en gegrilde kip gehaald. We hebben heerlijk gegeten.